zondag 24 december 2017

Welkom op mijn 3D blog pagina

Welkom op mijn 3D blog pagina ..


Wees gerust. niet nog een pagina met allerhande tips van iemand die de printers al jaren doorheeft. ik ben een beginneling,heb de printer net een klein maandje en wil gewoon een en ander gaan delen. Dus mijn successen maar ook mijn vele foutjes..


een van mijn eerste prints. de Fatman is uit een deel geprint geschuurd en daarna geverfd.

Fat Man ('Dikke Man') was de atoombom die op 9 augustus 1945 (3 dagen na de detonatie van Little Boy) vanuit het vliegtuig B-29 Bockscar boven Nagasaki in Japan werd afgeworpen.





Groot net geboren ,kaal hé!
Meneer Turt is ook van de partij..

Dit is Groot. Groot is mijn eerste (Grote15c)  geschilderde Print











Een spiraal vaas geprint met PLA van het merk Fillamentum   vertigo Galaxy 1,75mm ,echt een aanrader.

Als je printer dit kan produceren in een keer printen dus geen losse deeltjes ,dan is het altijd goed :)


 
Geprint met wit PLA en er een theelicht led onder gemonteerd . leuk effect toch...



Geen opmerkingen:

MY Arduino 3D printed Eye