zondag 16 december 2018

CR10 Laser

Klik om meer te lezen!

De 3D printer heb ik aangepast met een goedkope laser van aliexpress ,ik heb de 1watt versie aangeschaft en deze was binnen 1 week gearriveerd. geen verzendingskosten en onder de 50 euro. Eenmaal binnen heb ik de unit  gemonteerd met magneten,want ik wil niks pertinent vastzetten.daar ik ook gewoon wil 3D printen en niet constant alles eraf schroeven. Ik heb de laseraansturing rechtstreeks op de fan output van de printer gezet. beide 12volt dus geen probleem. je kan dus gewoon met Gcode de laser aan en uit zetten.. terwijl de printer een voorgeprogrammeerd pad afloopt. je kan hiermee geinige dingen maken,als voorbeeld heb ik een  Chevrolet logo geëtst in een stukje hout.. maar ook telefoonhoesjes kan je graveren en zelfs karton/balsahout kan je ermee snijden.



de software is lightburn. 30 dagen gratis daarna betaald. aanrader


ja sorry maar ook dit kan ;)


Geen opmerkingen:

MY Arduino 3D printed Eye