maandag 29 oktober 2018

3D Spuit Cosplay

Cosplay Spuit van de Pest Dokter 



Voor deze print heb ik twee kleuren gebruikt.. dit omdat ik toch al wist dat ik de print ging spuiten in koperkleur. dus eigenlijk maakte de kleur niet superveel uit..  De naald en drukknop heb ik gedaan met de Ultimaker in het grijs.  En de rest, de oren en het middenstuk op de Creality Cr10 in het geel geprint..

Hier is de cr10 al vergevorderd. en er zit al ruim 10 uur printen op

Ja ook hier gewoon 123-3D filament


Het groene flesje is een klein plastic shampoo flesje. Deze is gevuld met UV groene vloeistof mede voor een leuk effect. 



Eerst een primerlaag van wit voor ik er overheen ga met de koper-bronskleur


Hier zie je de bronskleur mooi in daglicht..en het UV reservoir 

En ook hier met UV lamp werkt het zeer goed. 😉


Heb je interesse in een Cosplay artikel neem gerust contact op 












Geen opmerkingen:

MY Arduino 3D printed Eye